REGULAMIN WIZYT
ยง 1
Postanowienia ogรณlne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej โRegulaminem wizytโ, okreลla zasady korzystaniaz usลug ลwiadczonych w Gabinecie Trychologii oraz Kosmetologii ,,TRYCHODERMโโ.
- Gabinet ลwiadczy Usลugi w dni powszednie od poniedziaลku do piฤ
tku, w godzinach: 10:00-18:00.
- Klienci Gabinetu majฤ
obowiฤ
zek zapoznania siฤ z Regulaminem wizyt przed przystฤ
pieniem do rezerwacji wizyty na dowolnฤ
usลugฤ Gabinetu, zwanฤ
dalej โUsลugฤ
โ.
- Regulamin wraz z opisem Usลugi stanowi umowฤ na ลwiadczenie usลug.
- Na terenie caลego Gabinetu, obowiฤ
zuje caลkowity zakaz palenia i uลผywania tytoniu oraz wyrobรณw tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosรณw elektronicznych, jak rรณwnieลผ obowiฤ
zuje caลkowity zakaz spoลผywania napojรณw alkoholowych oraz innego rodzaju uลผywek i ลrodkรณw odurzajฤ
cych.
- Zabrania siฤ wprowadzania zwierzฤ
t na teren Gabinetu.
ยง 2
Definicje
- Klient โ oznacza osobฤ fizycznฤ
, ktรณra ukoลczyลa 18 lat, posiada peลnฤ
zdolnoลฤ doczynnoลci prawnych, ktรณra speลnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usลugi.
- Dziecko/osoba niepeลnoletnia - klient, ktรณry nie ukoลczyล 18 lat i korzysta z usลug Salonu za zgodฤ
rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin โ oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporzฤ
dzony i stosowany przez Usลugodawcฤ.
- Gabinet โ oznacza lokal, w ktรณrym Usลugodawca wykonuje zabiegi i ลwiadczy usลugi.
- Usลuga/Zabieg โ oznacza usลugฤ ลwiadczonฤ
przez Usลugodawcฤ na rzeczKlienta, okreลlonฤ
w ยง 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
- Zadatek โ forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, ktรณrฤ
stanowi procentowo okreลlona kwota Zabiegu, szczegรณลowo opisana w ยง 5 niniejszego Regulaminu.
- Usลugodawca โ oznacza:
Ewelina Cywiลska prowadzฤ
ca dziaลalnoลฤ gospodarczฤ
pod firmฤ
Gabinet Trychologii i Kosmetologii ,,TRYCHODERMโโ pod adresem ul. Orlฤ
t Lwowskich 2, 76-200 Sลupsk, NIP: 8392989256, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Dziaลalnoลci Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: ewelinacywinska@gmail.com, numer telefonu: +48 513 590 757.
ยง 3
Klienci
- Klientem Gabinetu jest osoba peลnoletnia.
- Dopuszcza siฤ korzystanie z Zabiegรณw przez osoby niepeลnoletnie, za wyraลบnฤ
zgodฤ
ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do ลผฤ
dania w kaลผdym czasie, przedลoลผenia stosownej zgody oraz do odmowy ลwiadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiฤ
zany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeลli jest to konieczne do podjฤcia decyzji o wykonaniu okreลlonego zabiegu oraz podpisania oลwiadczenia o prawdziwoลci podanych informacji.
- Klient jest zobowiฤ
zany do natychmiastowego powiadomienia Usลugodawcyo pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
ยง 4
ลwiadczone usลugi
- Usลugodawca ลwiadczy usลugi znajdujฤ
ce siฤ w aktualnym cenniku usลug Gabientu Trychologii i Kosmetologii ,,TRYCHODERMโโ.
- Klient przed wyborem Usลugi moลผe zapoznaฤ siฤ z jej opisem, czasem trwania oraz cenฤ
.
- Przed rezerwacjฤ
wizyty Klient jest rรณwnieลผ informowany o najbliลผszym moลผliwym terminie Usลugi oraz o wyprzedzeniu, z jakim naleลผy dokonywaฤ rezerwacji wizyty.
- W przypadku uporczywego odwoลywania wizyt przez Klienta w terminie pรณลบniejszym niลผ dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania siฤ na umรณwionฤ
wizytฤ bez odwoลania wizyty we wskazanym terminie wiฤcej niลผ 3 razy, Usลugodawca jest uprawniony do odmowy ลwiadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
ยง 5
Rezerwacja wizyt
- Usลugodawca prowadzi rezerwacjฤ i zapisy na wizyty w Gabinecie Trychologii i Kosmetologii ,,TRYCHODERMโโ.
- Celem rezerwacji wizyty, Usลugodawca jest uprawniony ลผฤ
daฤ wpลaty przez Klienta Zadatku w wysokoลci 30% ceny Zabiegu.
- Nieprzystฤ
pienie do Zabiegu w umรณwionym terminie bez wczeลniejszego odwoลania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwoลanie Zabiegu na mniej niลผ 1 dzieล przed jego rozpoczฤciem, uprawnia Usลugodawcฤ do zatrzymania wpลaconego przez Klienta Zadatku.
- Gabinet dopuszcza moลผliwoลฤ odwoลania wizyty z usprawiedliwionych i waลผnych powodรณw, niezaleลผnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonujฤ
cej zabieg, nagลe wyลฤ
czenie mediรณw w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient zostaje umรณwiony na inny dostฤpny termin.
- W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
ยง 6
Spรณลบnienia
- W celu zadbania o najwyลผszฤ
jakoลฤ i punktualnoลฤ usลug ลwiadczonych w Gabinecie Klient powinien stawiฤ siฤ w Gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczฤciem Zabiegu, w celu przygotowania siฤ do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupeลnienia odpowiednich dokumentรณw.
- O kaลผdym potencjalnym spรณลบnieniu, Klient powinien poinformowaฤ pracownikรณw Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1 godziny.
- Gabinet dopuszcza spรณลบnienie Klienta do 5 minut bez konsekwencji skrรณcenia dลugoลci Zabiegu.
- W przypadku spรณลบnienia powyลผej 10 minut Gabinet ma prawo odmรณwiฤ Klientowi wykonania Zabiegu i przepisaฤ go na inny termin. Spรณลบnienie takie traktowane bฤdzie jak nieodwoลanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wrazz konsekwencjami wskazanymi w ยง 5 ust. 3.
- Kaลผdy przypadek spรณลบnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zaleลผnoลci od aktualnego obลoลผenia grafiku Gabinetu.
ยง 7
Pลatnoลci
- Klient jest obowiฤ
zany do zapลaty za wykonane Usลugi.
- Cennik Zabiegรณw jest dostฤpny w Salonie.
- W Salonie udostฤpnia siฤ nastฤpujฤ
ce sposoby zapลaty:
a) za pomocฤ
kary pลatniczejb) gotรณwkฤ
c) za poลrednictwem platformy pลatniczej: pay-plus.pl
- Cena za wykonanฤ
Usลugฤ zostanie pomniejszona o wpลacony Zadatek.
- Usลugodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonรณw podarunkowych czy pakietรณw zabiegรณw. Zasady dotyczฤ
ce ich zakupu oraz czasu trwania, zostanฤ
uregulowane w odrฤbnym regulaminie.
ยง 8
Standardy pracy Gabinetu
- Usลugodawca oลwiadcza, ลผe pracownicy sฤ
odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak rรณwnieลผ posiadajฤ
wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracฤ w charakterze odpowiadajฤ
cym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystฤ
pieniem do Zabiegu, obowiฤ
zany jest sprawdziฤ stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiaลรณw jednorazowychi ochronnych oraz wysterylizowanych narzฤdzi.
- Pracownik, przed przystฤ
pieniem do Zabiegu, jest obowiฤ
zany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rฤ
k i przedramion do wysokoลci ลokci oraz narzฤdzi wielokrotnego uลผytku. Te same czynnoลci pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeลli przerywa jego ciฤ
gลoลฤ oraz po zakoลczeniu Zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu sฤ
zobowiฤ
zani do wykonywania zalecanych badaล zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorรณb, infekcji, schorzeล i dolegliwoลci, ktรณre mogลyby naraziฤ Klientรณw na uszczerbek na zdrowiu lub przenieลฤ siฤ na Klientรณw.
- Pracownicy Gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sฤ
czฤ
cymi siฤ zmianami skรณrnymi, niedajฤ
cymi siฤ wลaลciwie zabezpieczyฤ przed kontaktem z ciaลem Klienta, sฤ
wyลฤ
czani od ลwiadczenia usลug do czasu caลkowitego usuniฤcia powyลผszych odstฤpstw.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwลocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokaลczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opลaty, po wczeลniejszym uzgodnieniu terminu i wyลฤ
cznie po caลkowitym wyleczeniu.
ยง 9
Obowiฤ
zki Usลugodawcy
- Usลugodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiฤ
zany:
- przeprowadziฤ z Klientem wywiad dotyczฤ
cy jego stanu zdrowia,
- w zwiฤ
zku z ust. 1 ยง 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebraฤ od Klienta pisemne oลwiadczenie o stanie zdrowia,
- do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutkรณw ubocznych, przeciwskazaลdo wykonania Zabiegu oraz zaleceล pozabiegowych,
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeลstwa podczas wykonywania Usลug,
- do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzฤdzi.
ยง 10
Reklamacje
- Klient ma prawo do zลoลผenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usลugi lub jego efektรณw. Do zgลoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabieguw Gabinecie w dowolnej formie.
- Prawidลowo zลoลผona reklamacja powinna zawieraฤ dane osobowe Klienta umoลผliwiajฤ
ce jego identyfikacjฤ oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem ลผฤ
daล.
- Reklamacje skลada siฤ w formie pisemnej.
- Usลugodawca rozpatrzy reklamacjฤ w ciฤ
gu maksymalnie 14 dni od jej przyjฤciai poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
ยง 11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane sฤ
zgodnie z treลciฤ
i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z ktรณrฤ
Klient zapoznaje siฤ podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
ยง 12
Postanowienia koลcowe
- Kaลผdy Klient ma prawo wglฤ
du do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatรณw, na ktรณre powoลuje siฤ Usลugodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposaลผenia Gabinetu, Klienci odpowiadajฤ
bez ograniczeล zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepeลnoletnie odpowiedzialni sฤ
ich ustawowi przedstawiciele.
- Usลugodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytฤ, z waลผnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisรณw prawa, zmiany sposobรณw pลatnoลci, zmiany w ลwiadczeniu usลug โw zakresie, w jakim te zmiany wpลywajฤ
na realizacjฤ postanowieล niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w ลผycie z dniem wywieszenia go w Gabinecie.
- Aktualny Regulamin wizyt jest dostฤpny w Gabinecie w miejscu widocznym i dostฤpnym dla Klientรณw.
- Do umรณw zawartych przed dniem wejลcia w ลผycie zmian Regulaminu wizyt obowiฤ
zujฤ
postanowienia obowiฤ
zujฤ
ce w chwili zawierania tych umรณw.
- Wszelkie spory wynikajฤ
ce ze ลwiadczonych Usลug winny byฤ w pierwszej kolejnoลci rozwiฤ
zywane polubownie. W przypadku niedojลcia do porozumienia spory bฤdฤ
rozstrzygane przez sฤ
d wลaลciwoลci ogรณlnej.
- Jeลผeli ktรณrekolwiek z postanowieล niniejszego regulaminu zostaลoby uznane za niewaลผne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyลฤ
czonez postanowieล niniejszego regulaminu, ktรณre to w dalszym ciฤ
gu bฤdฤ
obowiฤ
zywaฤ w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Niniejszy Regulamin wizyt obowiฤ
zuje od 06.10.2021 roku.
POTWIERDZENIE WPลATY ZADATKU
Imiฤ i nazwisko klienta: __________________________________
Potwierdzam wpลatฤ zadatku w wysokoลci: _________________________
za zaplanowany zabieg: _____________________________________________________
w dniu i godzinie: ____________________________________________________
Zgodnie z ยง ____ ust. ____ Regulaminu Wizyt.
______________________
data, podpis i pieczฤฤ